Menü

Termékkategóriák
Logo
Termékkategóriák

Gyakori kérdések

Rendelés

A vásárlás első lépése, a terméklista oldalon vagy a kiválasztott termék adatlapján a kívánt rendelési mennyiség megadása. Ezután a „Kosárba” gombra kattintva a megadott mennyiségű termék a kosárba kerül. Ezután két lehetőség közül választhat: folytatja a vásárlást vagy továbblép a kosárhoz. Kosarát a termékek kosárba tétele után megjelenő értesítő üzenetben található ’Tovább a kosárhoz’ gombra kattintva is elérheti, illetve a jobb felső sarokban található „Tovább a kosárhoz” feliratra kattintva is. A Kosár oldalon módosíthatja a kosár tartalmát. Amennyiben a Kosár oldalon módosítja a termékek mennyiségét, az oldal alján található „Újraszámol” gombra kattintva tudja frissíteni a rendelése értékét.
Amennyiben összeállította kosarát és több terméket már nem kíván a kosarába tenni, a Kosár oldalon kattintson a „Tovább” gombra, és véglegesítse a Szállítási adatokat. (Kosarát a termékek kosárba tétele után megjelenő értesítő üzenetben található ’Tovább a kosárhoz’ gombra kattintva is elérheti, illetve a honlap jobb felső sarkában található „Tovább a kosárhoz” feliratra kattintva is.) A felületen a regisztrációkor megadott szállítási címek jelennek meg, melyekből választhat. Ehhez kattintson a kívánt szállítási cím ablakának bal felső sarkában található kijelölő gombra. Lehetősége van ezektől eltérő szállítási címet is megadni, ehhez kattintson a jelenlegi szállítási címek alatt található „Új szállítási cím” feliratra és adja meg a kiszállításhoz szükséges adatokat, majd a kijelölő gombra kattintva adja meg, hogy erre az új címre kéri a szállítást. Ezután kattintson ismét a „Tovább” gombra, és ellenőrizze Rendelése adatait. A rendelés véglegesítéséhez kattintson a „Rendelés leadása” gombra A rendelés leadása után bejelentkezési és értesítési e-mail címére megerősítő e-mailt küldünk rendeléséről.
A regisztráció során megadott adatai megjelennek a rendelés véglegesítésekor. Kosara véglegesítése után választhatja ki a kívánt szállítási címet. Amennyiben több lehetséges szállítási címet megadott a regisztrációkor, a listából válassza ki, hogy mely címre kéri a rendelést kiszállítani. Ehhez kattintson a kívánt szállítási cím ablakának bal felső sarkában található kijelölő gombra. Lehetősége van ezektől eltérő szállítási címet is megadni, ehhez kattintson a jelenlegi szállítási címek alatt található „Új szállítási cím” feliratra és adja meg a kiszállításhoz szükséges adatokat, majd a kijelölő gombra kattintva adja meg, hogy erre az új címre kéri a szállítást.
A regisztráció során megadott adatait a kezdőlap legfelső menüjében található Adatmódosítás menüpontra kattintva tudja megváltoztatni. A szállítási adatok megváltoztatására a kosár véglegesítése után, a Szállítási cím megadása oldalon is lehetősége van.
A webáruházon keresztül a szerződéses partnerek az aktuális, web shopba feltöltött termékeket rendelhetik meg. A webáruház szolgáltatásai és árai eltérhetnek a METRO áruházak aktuális kínálatától és áraitól.
Az adott munkanapon 14:00 óráig leadott rendelések kerülnek a következő munkanap kiszállításra. Amennyiben a rendelés 14:00 óra után kerül leadásra, akkor nem a következő munkanapon, hanem az utána lévő munkanapon történik a kiszállítás. A kiszállítás pontos dátumát a rendelés leadás után megjelenő visszaigazoló oldalon, illetve a rendelésről küldött visszaigazoló e-mailben is feltüntetjük.
Az első termék Kosárba tétele után megjelenik a jobb felső sarokban egy piros visszaszámláló óra. Az óra azt mutatja, hogy mennyi ideje áll rendelkezésére a vásárlónak, hogy az adott termékek készleteit foglaltként saját részére fent tartsa. Az idő leteltével a rendszer kiüríti a kosarat, amennyiben addig nem kerül sor a rendelés leadására. A határidő lejárta előtt 15 és 5 perccel figyelmeztető értesítést küldünk, hogy az idő hamarosan lejár.
A termék kiszerelése a terméklista oldalon és a termék adatlapján is fel van tüntetve. A kiszereléshez tartozó csomagolási egység a termék adatlapján található. Egységcsomagok megbontására nincs lehetőség.
Igen, korábbi vásárlásait, listaszerűen, dátum szerint rendezve megtekintheti a Rendelések menüpontban. A listában a kiválasztott korábbi rendelésre kattintva megtekintheti rendelése részleteit. A Rendelések menüben lehetőséget biztosítunk a korábbi vásárlások egyszerű újrarendelésére (amennyiben a termékek még elérhetőek) rendszeres vevőink vásárlásának támogatására és egyszerűsítésére.
Rendelését vagy rendelt termékét a kiszállítást megelőző nap 15 óráig mondhatja le kizárólag írásban az info@metroiroda.hu e-mail címen keresztül (telefonos rendelés lemondásra nincs lehetőség). Kérjük, hivatkozzon vevőszámára, rendelési számára és a rendelés dátumára.
Nincs minimum rendelési összeg, azonban nettó 35 000 Ft áruérték alatt nettó 7000 Ft logisztikai díjat számítunk fel rendelésenként. A házhozszállítás nettó 35 000 Ft felett ingyenes.
A vásárlás egyszerűsítése érdekében lehetőséget biztosítunk a korábbi vásárlások tételeinek egyszerű újrarendelésére a következő módon: Kattintson a „Rendelések” menüpontra. Itt megtekintheti korábban leadott rendeléseinek listáját. Dátum alapján válassza ki a lenti listából azt a korábban leadott rendelését, amelynek tételeit vagy tételei közül néhányat szeretne újrarendelni. (Ennek kiválasztásához segítségére lehet az oldal tetején található dátum szűrő.) A kiválasztott rendelésnél a Részletek gombra kattintva megjelenik a rendeléshez tartozó termékek listája. Válassza ki azokat a termékeket, amelyeket szeretne újrarendelni. (A termékeket egyesével is a kosárba teheti azáltal, hogy a termék neve mellett a „Kosárba tesz” oszlopba tesz egy pipát, illetve a „Mindent kijelöl” gombra kattintva az adott rendeléshez tartozó összes terméket kijelölheti.) A „Kosárba tesz” gombra kattintva a kijelölt termékek a kosárba kerülnek és a rendelés folyamata innentől azonos a hagyományos rendeléssel. A feltüntetett árak a korábban leadott rendeléskor voltak érvényben, azóta módosulhattak. A jelenleg érvényben lévő árak azután jelennek meg, miután a „Kosárba tesz” gombra kattint. Előfordulhat, hogy a korábban rendelt termékek közül néhány már nem elérhető webáruházunkban. Ekkor a rendszer az eredetihez hasonló termékeket ajánl fel, amelyek közül tetszés szerint válogathat.
Igen, az Ön által kedvelt és gyakran rendelt termékeket a későbbi könnyebb visszakereshetőség érdekében Kedvencei közé teheti. A termék képe alatt található csillagra kattintva kerül a Kedvencek közé a termék. Az ily módon kiválasztott termékek a Kedvencek menüre kattintva érhető el. A Kedvencekhez adott termék így egyszerűen rendelhető meg, vagy tehető el későbbi megtekintésre.
A sikeresen beérkezett rendelésről a rendelés leadás után megjelenő visszaigazoló oldalon értesítjük, illetve a bejelentkezési és értesítési e-mail címére megerősítő e-mailt küldünk rendeléséről, amely tartalmazza rendelése részleteit és a kiszállítás pontos dátumát is.
A hétvégén leadott rendeléseket a rendelést követő első munkanapon dolgozzuk fel és az azt követő munkanapon kerül kiszállításra.
Amennyiben a raktárkészlet nem egyezik meg a rendeléskor lefoglalt készlettel, a Központi Ügyfélszolgálatunk kijelölt munkatársa felveszi Önnel a kapcsolatot.
A webáruházban vásárolni csak aktív METRO vásárlói kártyával rendelkező, és külön ehhez kapcsolódó online szerződést elfogadó felhasználók tudnak. Ezzel kapcsolatban a METRO Ügyfélszolgálata és értékesítési munkatársai tudnak segítséget nyújtani. A webáruházat csak regisztrált e-mail cím- jelszó párossal történő bejelentkezést követően lehet elérni. Amennyiben még nem regisztrált felhasználónk, a bejelentkező felület „Regisztráció” feliratára kattintson, majd adja meg a METRO kártyaszámát. Ezután adja meg e-mail címét és párosítson hozzá egy jelszót, amelyet a webáruházba történő bejelentkezéshez fog használni, illetve töltse ki céges adatait.